maandag 15 februari 2016

Release Date

The release date of this Blog in Dutch is February 16, 2016. We are working on an English version as well.

De publicatiedatum van deze Nederlandstalige blog is 16 februari 2016. Wij werken aan een Engelstalige versie.

I am fortunate that my work is my hobby. It is so exciting to add content to our websites www.yourtripto-go.com and www.northamericatouring.com and to create customized trips. Obviously there is still much more to do.

The latest aspect about my job is to write articles based on our knowledge of travelling around in North America with and without small kids. Writing is something I take very seriously. Seriously? With a breezy undertone of course. You can expect articles from me on a regular base. Blogging is finding a balance between quality and quantity. For me, this means finding a balance between work, family and writing for this blog.

I've lots of ideas to write about. I love sharing my thoughts with others. Make sure to subscribe on my "Follow this blog via email" to stay on top of my 'writings'. On the other hand, when you have questions about your Canada and/or US adventures, I like to hear from you. I will use these questions as a guideline for my own stories so that other people can take advantage of it.

I wish you safe and pleasant journeys and have fun with this blog.
Vanessa
February 16, 2016

Ik heb het geluk dat mijn werk mijn hobby is. Het is zo boeiend om onze websites www.yourtripto-go.com en www.northamericatouring.com inhoudelijk te laten groeien en om trips op maat te maken. Uiteraard is er nog wel wat meer te doen.

Deze blog schrijven is helemaal nieuw voor mij. Vanaf vandaag ga ik dus ook artikels schrijven gebaseerd op onze Noord-Amerika kennis. Alles wat betrekking heeft op rondreizen met en zonder kinderen in Canada en VS krijgt hier een plaats. Ik neem het schrijven ernstig. Hoe ernstig? Een fris windje dat door mijn teksten waait, moet kunnen. Je mag alvast op regelmatige basis een artikel van mij verwachten. Bloggen is zoeken naar een evenwicht tussen kwaliteit en kwantiteit. Voor mij betekent dit zoeken naar een evenwicht tussen werk, gezin en schrijven voor deze blog.

Aan inspiratie geen gebrek. Ik kijk ernaar uit om mijn kennis te delen met jullie, lezers. Schrijf je zeker in op mijn "Volg deze blog via e-mail" om op de hoogte te blijven van mijn 'schrijfsels'. Anderzijds, als jij een vraag hebt over jou Canada en/of VS avonturen, geef mij dan zeker een seintje. Ik hoor graag wat jij als lezer belangrijk vindt. Elke vraag kan een leidraad zijn voor mijn verhalen en op deze manier kan iedereen er iets aan hebben.

Ik wens jullie veilige en fijne reizen en zeker ook veel plezier met deze blog.
Vanessa
16 februari 2016


Geen opmerkingen:

Een reactie posten